Wednesday 9 May 2012

nightmare -__-

hari ini 8 mei 2012 hari pertama saya menduduki test selepas cuti pertengahan semester. hari ini hari yang serba tak kene pada saya. kebelakangan ni kerap sangat tak sehat. kerap sgt menipu sbb taknak dia risau. tapi sebenarnya dia tahu. dia lebih kenal saya. tapi saya degil. saya abaikan saket saya. bila kesihatan terganggu, automatik pelajaran juga terganggu. saya dah cuba sebaek mungkin utk test kali ini. yang laen saya serahkan pada  ALLAH untuk menentukan ape jua keputusannya. orang pertama yang saya  cari lepas tamat test adalah dia. sebenarnya sebelum test kebetulan terjumpa dia. kelas kami di tingkat yang sama. saya lihat senyuman dia. itu yang paling saya rindu sangat lepas beberapa hari tak jumpa. :)

:: dia lebih kenal saya ::

tgh hari tu dia mcg tanya ok ke tak. siap post kat wall FB lagi. sebelum ni tak pernah pon mcm tu. mcg mcm biasa. kelas abes pukul 4 ptg. mcg sekejap jgk petang tu. sebelum saya pegi KO BPC, elok je dia mcg. pastu dia senyap sendiri. saya macam biasa pi kelas akan bgtau dia. 3 mcg saya ptg tu dia tak balas. lepas BPC terus call tapi x berangkat. hati mmg dah tak sedap masa tu. saya nak merajuk kat awk sgt2 sebenarnya. saya dah agak awak keluar amek moto. tapi saya nak awk sendiri bgtau saya. saya tak marah awk nk buat apa atau pergi mana. at least bgtau saya. ptg tu saya dengan athirah. mmg masa tu membebel kat athirah pasal awk je. saya dah mula tak sedap hati sebenarnya.

saya call awk tak angkat, mcg awk tak reply. awk tahu saya dah mula pikir bukan2. saya blek bilik. terus menghadap lappy. kot2 awk on9. tp takde. akhirnya awk mcg saya. 

"jgn terkejut, jgn menanges."

i will remember that awak. mungkin saya yang terakhir tahu pasal tu. masa tu saya pikir mcm mane nk teruskn hidup. mcm mana hari2 saya tanpa awk. airmata ni murah sgt nk mgalir. knp takde sape nk bgtau saya sume tu???serius saya terkejut. awk keluar x bgtau saya. patut hati saya tak tenteram. saya tak marah awak. tapi saya risau. i know kamu da besar. tp kadang2 akal jahat saya ni sentiasa mendorong saya utk pikir bukan2. saya terpikir nak jumpa awak je. 

saya takut hilang awak. :'(

selain mak, abang, kakak, saya hanya ada kamu. hari2 saya hanya ada kamu. saat saya melihat kamu dihadapan saya, saat itu saya bersyukur kamu masih ada untuk teruskan hari2 yang akan mendatang bersama saya. kalau yang perlu pergi dulu itu adalah saya. saya tak kuat tanpa kamu tapi saya yakin kamu kuat tanpa saya. doa saya sentiasa ada bersama kamu. bertuah saya memiliki kamu. hari2 saya tersenyum adalah kerana kamu. tiada makna senyuman saya jika kamu tiada. jika ALLAH menginginkan kamu pergi, saya redha. tapi saya perlu pergi juga. saya taknak yang laen menggantikan kamu. maaf. saya sgt tak kuat tanpa kamu. saya sayangkan kamu. ~


No comments: