Friday 17 June 2011

aku ingin menjadi......

aku ingin menjadi alasan kamu tersenyum, alasan kamu bangkit diwaktu pagi dan bersemangat menjalani hari-harimu...
aku ingin menjadi salah seorang yang kau sebut namanya disetiap doamu krn disetiap doaku ada namamu..
aku ingin menjadi org pertama yang kau lihat di waktu pagi dan yang terakhir di waktu malam sebelum tidurmu..
aku ingin menjadi pendampingmu, menjadi kisah terindah dalam hidupmu dan bahagia bersamamu..
aku ingin menjadi titik terang dalam kegelapanm, jawapan atas segala keraguaanmu..
aku ingin menjadi alasan disetiap hari bahagiamu, ubat penghilang kepenatanmu dan pendoa disaat kau kehilangan arah hidup..
aku ingin menjadi nama yang tertera di kad undangan perkahwinanmu..
aku ingin menjadi bayangan yang mengiringi langkahmu, slalu menemani kemana pun kau pergi..
aku ingin menjadi seseorang yg kau kenalkan dengan penuh rasa bangga..
aku ingin menjadi seorang yang kamu sayang, kamu cinta dan kamu tangisi disaat aku pergi meninggalkanmu..
aku ingin menjadi insan terbaik yang dipilih tuhan untukmu..
aku ingin menjadi orang yang akan menghapus airmatamu disaat  kamu disakiti oleh sesiapa saja..
akun ingin menjadi seorang yang setia mendengarkan semua keluh kesahmu dan slalu menemanimu disetiap suka dan dukamu..
aku ingin menjadi seorang yang kamu fikirkan setiap saat dengan tersenyum..
aku ingin menjadi sebuah mimpi dalam tidur indahmu..
aku ingin menjadi seorang yang sangat bererti dalam hidupmu..
aku ingin menjadi orang yang sentiasa bersyukur pada ALLAH kerana memiliki hatimu dan cintamu..
aku juga ingin menjadi seseorang yang setiap malam kau fikirkan sebelum tidur dan seseorang yang kau rindukan apabila terjaga dari tidur indahmu...

No comments: