Wednesday 9 November 2011

rahsia dihati tiada siapa yang tahu

malam ni bercerita lagi tentang peluang yg diperolehi..
bercerita lagi tentang kejayaan yang diperolah..
terus bercerita sehingga tak sedar ianya mengundang duka..
sungguh..
aku sedih..
aku bahagia dgn kejayaan yang kau miliki..
aku sungguh bahagia..
saat perkhabaran gembira ni ku peroleh, aku lah insan paling gembira..
x mampu aku gambarkan betapa gembiranya kau saat ni..
betapa ruginya aku x dapat melihat senyuman gembira kau itu..
selepas itu..aku mula berpikir..
ape pandangan kau terhadap aku??
kau berjaya syg..
tapi..
aku tak..
mampukah kau tersenyum bila kau memikirkan aku yg sebaliknya??
sungguh..
aku bersabar seperti kata kau..
tapi ble semua membicarakan soal ni..
hati aku sedih..pilu..sgt perit rasanya..
mgkn benar kata kau..
rezki belum menjadi milikku..
dan kesabaran itulah nnt yang akan membawa seribu satu makna..
sesungguhnya aku pendam semua ini jauh dilubuk hatiku..
dan biarlah rahsia dihati ini hanya aku yang mengetahui..