Saturday 31 March 2012

someone..

assalamualaikum..
tak tahu nak gambarkan rasa hati ini macam mana. nak bercerita pasal DIA, someone yg dah amek hati aku. dan tak tahu nak gelarkan DIA tu dgn gelaran apa. MR ALIEN, MR SOS TOMYAM, ABG, SYG, HUBBY or MR SEPET? errr... aku sendiri taktahu!mgkn dgn org lain DIA blh la mcm tu. tp dgn aku, AWK!tu yg DIA selesa. i'm juz follow. sejak ble declare? lagi la tak aku sedari ble ianya berlaku. mgkn x. dan mgkn juga aku hny melukut ditepi gantang (SYOK SENDIRI). MGKN!lantak la. nk cerita juga.

encik yg berani amek hati saya.

dengan DIA tak sah sehari tanpa gelak tawa riang ria. huhu. tak tahu lah mamat ni dtg dari planet mane. sejak aku jumpa DIA hidup aku ceria. kalau nk menanges, mmg takkan blh terjadi tangisan tu. kalau nk merajuk, mmg takkan terkeluar muncung aku ni. haha. lagi lah tak lengkap hari aku kalau x nmpak senyum colgate DIA ni kalau kat fakulti. err. ok. kami 1 universiti, 1 kos tapi lain kelas . sgt tak sengaja nya terjumpa semasa MDS. haha. orientasi day!DIA ni atok PM team aku. kalau x nmpk batang hidung DIA, mmg tercari2 mcm kucing hilang anak (taktahu peribahasa mana). padahal nk tgk muka je. pastu ble da nmpk mula la masing2 wat mcm tak kenal. aduuiii. ape perlunye tercari2?:D

nak cakap sapa dalam hati DIA pon aku tak tahu. tapi aku syg DIA!ha peduli ape. nk wat pengakuan berani mati jgk!ade sesape kesah ke?haha. actually, org slalu cakap jgn hipokrit kan. ok. jujur sometimes aku kecik aty, saket aty, patah aty dan yg sewaktu dgnnnya lagi. kalau nk tahu knp, silalah tny aku. :D

tapi utk hari ini petama kali nya kami DATE!
date dgn erti kate laen kuar dari UITM!fuuhhh!utk pertama kali nya. huhu. ok. sebenarnya kitorg suka mkn2, jalan2, gelak2 dan macam2 lagi sebelum ni. mmg kuar dgn DIA x lekang dgn senyuman (jatuh cinta lagi). huhu. jalan2, pusing2 SACC MALL, PKNS, PAS (tempat feberet student). haha. dan yess!dapat tgkap pisc bersama!weeyyhhooo!da lame aku tgguu. :D

ok. ini lah makhluk tuhan yg berjaya membuat hati saya cair.


aku tak cakap sape DIA dgn aku sbb DIA sendiri pon mcm keliru dgn hati DIA. ok. sgt pcye pada ketentuan. pada takdir dan pada segala yg telah ditetapkan olehNYA. saya tggu awk!tggu smpai sy diiktiraf sepenuhnya. sori jika aku tersalah ckp atau menyinggung mana2 perasaan. maaf sy sgt tak pandai menipu. :(

**yg sy tahu sy syg awk wahai SI PENCURI HATI!sy gembira dgn awk. maafkan sy. terima kasih kerana menggembirakan hari2 sy. dan terima kasih kerana tak jemu melayan kerenah serta kesengalan diri sy yg sgt terserlah lg nyata ini.