Thursday 24 May 2012

cuti..

esok last kuliah untuk bulan 5 ni. esok jgk last test utk bulan ni. esok sume student uitm seluruh malaysia akan balek ku rumah masing2 sbb cuti gawai. untung kan. mengutamakan bangsa melayu dan bumiputera. so, gawai tu perlu disambut. tapi saya tak sambut k. hehe. bangun tido je perut bunyik2. huhu. minggu ni mmg minggu parah bagi saya. sbb minggu test. lepastu masalah kesihatan semakin kerap menular. **haha. kalau cikgu khir bace ayat aku ni, mau dye gelak guling2. hehe. mmg rase malas nak beli nasi kalau setiap kali tu jgk nasi tu dibuang dgn sangat free ke dalam tong sampah. kesian kan nasi tu + membazirkan duit saja kan. huhu. dan oleh kerana faktor kesihatan yg semakin tak menentu ni jgk la yg menyebabkan saya terpaksa menggadaikan duit utk naek bus pulang ke kolej. *sgt membazir! tapi nk wat camne. mmg x larat. ann la jadi mangse. sian kau ann. tapi hari ni dalam sejarah naek tangge balek. saje je ajak ann naek tangge sbb nk lalu dkt kdai muffin tu. terliur2. saya masih menantikan muffin tu. serius!


sepanjang minggu ni org yg paling risau tentang saya adalah kamu. setiap saat kamu risaukan saya kan. maaf2. saya taknak buat kamu risau. saya tahu kamu takut jadi pape kat saya. rase serba salah bile tgk kamu risau kan saya. dahla minggu ni due2 test. pastu due2 tertekan. maaf syg. maaf sbb slalu saket2. saya taknak la sume ni. kat cni saya ada kamu je. sbb tu pape saya bgtau kamu. tapi mmg patut pon kamu risaukan saya kan. hehe. dah namenye saya ni Gf awk. x kan awk nk risau pasal pompuan lain lak kan. kalau mcm tu sgt bahaya. :D


asal tdo je mesti mimpi bukan2. kalau mimpi je takpe. ni bgn2 je mst ade airmate. sgt pelik. dalam mimpi takde lak saya menanges rasenye, tapi bgn2 je ade airmate. buang tebiat ke ape ntah. mgkn sbb mimpi2 tu sume x best. menyedihkan kot sbb tu x sedar menanges. huhu. kalau blh diingat mimpi tu kan bagus. ni bgn je kompom lupe. btl la mimpi tu mainan tidur. so, x nak pkir. :D


ok. back to cuti. urmm. seminggu kot cuti kali ni. huhu. dah lame x balek umah. excited rasenye. bukan rase lagi. mmg excited. first call daripada mak ari ahad aritu. tu pon bgtau sbb kne pindah umah. err. nk pindah mane mak??pastu dapat second call malam td. adek tahu mak rindu adek kan. hehe. mak cakap sabtu dpn nk pi makan2 dgn sume. alahaii. lambat lagi la mak. pny excited tu call. pastu yg lg best, mak ckp nk balik jB!wow!itu sgt excited k. rindu sume org kat JB!x sabar plak rasenye. tp sume tu dalam bulan 6. bulan getir tu. huhu. nk final kot. akan dipertimbangkan nk pergi ke tak. tapi kalau saya takde, mane bestkan, haha. 


ok. dia akan balek pahang cuti ni. mungkin. huhu. agak2 dia busy tak nnt??agak2 dia still mcg macam skrg tak??mane tahu tibe2 berubah lak kan. tak boleh bayangkan. saya tahu kamu dah lame tak balek kampung kan. so, saya akan cube memahami kamu. insyaallah. nnt jumaat depan dia kene gi kem kesat dkt perak kalau x silap. dan sgt pasti saat tu kamu x contact saya. sekali lagi saya akan cube menahan rindu dan menahan diri utk cube memahami situasi kamu. jumpa kamu 3 jun nnt. saya tunggu kamu. i love you. :)

No comments: