Saturday 26 May 2012

kau segalanya. ~

kalau kat puncak alam...
orang yang saya nak tumbuk selalu adalah FIKRI MAT TAMIN!
orang yang selalu teman saya pi makan FIKRI MAT TAMIN!
orang yang hari2 membebel suruh saya makan FIKRI MAT TAMIN!
orang yang selalu teman saya study FIKRI MAT TAMIN!
orang yang hari2 dengar setiap cerita saya adalah FIKRI MAT TAMIN!
orang yang setiap masa ada apabila saya nak mgadu FIKRI MAT TAMIN!
orang yang ada setiap kali saya menitiskan airmata FIKRI MAT TAMIN!
orang yang selalu saya nak terserempak dekat fakulti FIKRI MAT TAMIN!
orang yang tiap2 pagi wish + kejot saya FIKRI MAT TAMIN!
orang yang suruh saya tersenyum FIKRI MAT TAMIN!
 orang yang paling tak suke tgk saya menanges FIKRI MAT TAMIN!
orang yang suruh saya jadi kuat FIKRI MAT TAMIN!
dan tiap kali orang2 disekeliling menyebut nama FIKRI MAT TAMIN, sayalah yang pastinya akan tersenyum riang apabila mendengar panggilan tersebut. =)

cube tgk berapa banyak kepentingan FIKRI MAT TAMIN dalam hidup saya.
cuba bayangkan hari2 saya tanpa FIKRI MAT TAMIN.
FIKRI MAT TAMIN kawan, sahabat, kekasih dan segalanya pada SARIPAH JAMALUDDIN.
FIKRI MAT TAMIN pelengkap pada setiap kekurangan yang ada pada diri SARIPAH JAMALUDDIN.
FIKRI MAT TAMIN, hari ni genap 2 bulan usia hubungan kita.
walaupun masih muda lagi usia tu, maknanya sgt besar pada saya.
ketahuilah kamu bahawa saya sangat perlukan kamu untuk teruskan perjuangan yang dah kita rancang selama ini.
ketahuilah juga bahawa SARIPAH JAMALUDDIN perlukan FIKRI MAT TAMIN untuk terus berdiri.



No comments: