Wednesday 2 May 2012

something wrong.

kamu tahu ada sesuatu yang tak kena. kamu tahu saya tak ok. kamu tahu saya perlukan kamu. ye!kamu sentiasa ada. kamu tak pernah biarkan saya keseorangan. itu kamu!bertuahnya saya miliki kamu. bertuahnya saya ada kamu. kamu. kamu. kamu. dan kamu MUHAMMAD FIKRI. kamu satu dalam sejuta. kamu yg terindah, yang terbaik, yang paling baik, dan yang paling sempurna yang pernah saya miliki. nilai setitis airmata dan senyuman itu berbeza sekali. dan kamu adalah orang yg sering mengingatkan saya betapa indahnya hidup bertemankan senyuman dan betapa peritnya hidup dibelenggu airmata. **jgn menanges!pesan kamu. kamu tak suke melihat saya bersedih. saya cube. saya harap saya mampu. saya taknak kecewakan kamu. berpura2 kuat mungkin adalah lebih baek. saya kuat hari ini kerana kamu. kerana adanya kamu!

 i can be strong, but with you. ~

No comments: