Tuesday 1 May 2012

puncak!

lepas seminggu bercuti, akhirnya hari ni saya kembali ke puncak. PUNCAK ALAM!sunyi sepi. huhu. nasib baik saya bukan seorang yg penakut. *konon nk sedapkan aty. hehe. nk kemas barang, macam takde mood. nak buat eco macam blurr. mase2 mcm ni la mood terbang melayang2. saya dah sampai. tercari2 dimana kamu. huhu. mase cuti seminggu tu bkn la kami tidak berjumpa, jumpa sokmo. *ok. menipu!tak sokmo. ade la 2 kali. haha. tapi saya tetap rindukan kamu. mesti, harus, sunat, dan wajib mungkin memikirkan kamu. :D
lepas ni rase nye mcm x blek umah dalam mase yg terdekat. ade 1 azam, misi dan visi baru. sepanjang dalam kete td saya dok pkir. saya perlukan nya. sgt perlukannya. matlamat utama mst dicapai. dan kamu adalah penguatnya. * i hope. :)

lastly...... ^_^
kamu rajen, saya malas. kamu tlg ajarkan saya jadi rajen blh tak??haha.