Saturday 28 April 2012

you the best I've ever had.

sebenarnya takde ape yang menarik dalam kepala ni. cume hati merindui seseorang. saya rindukan dia!
YE!saya rindukan nyawa. urmm. agaknya kamu rindu saya tak??smlm first time dapat on call lelame dgn kamu. kamu tahu saya gembire. gembire sgt. kalau blh setiap saat dan detik2 indah kite berdue, saya nk abadikan. saya nak bile saya dah takde nnt, kamu ade sesuatu utk dikenang. sesuatu dgn saya. saya nak kamu tersenyum bile kamu bace semuanya tentang kite. saya nak kamu tahu betape bertuahnya saya memiliki kamu. betape saya sgt perlukan kamu. kamu!ye!kamu segalanya yg sy ade. saya x rase mcm ni mase dgn org yg dah lukakan aty saya dulu!u are the one yg blh handle and guide me. kamu yang terbaek. kamu tahu tak!dgn kamu duke dihati saya hilang. kite bkn x pernah bergado, tapi kite terime kesalahan, kekurangan kite berdue sebagai pelengkap kan syg. ble kamu tersenyum, saya turut tersenyum krn aku pny kamu. kamu ilham saya, inspirasi saya. doaku semoga kamu mmg tercipta utkku. menjadi arjuna hati yang saya dambakan sampai syurga yang kekal abadi. insyaallah. perancangan dan aturanNYA insyaallah yang terbaik. insyaallah saya milik kamu selamanya MUHAMMAD FIKRI BIN MAT TAMIN dan kamu milik saya. ikhlasnya kasih sayang dan kesetiaan yang diberi, insyaallah ade hikmah yang tak ternilai menanti. ya!saya punya kamu. hny kamu! :)


lihat perot, dua2 aty senang :D

makan2 :)

you the best I've ever had.
the most beautiful moment with you.