Saturday 30 June 2012

:)

assalamualaikum...

firstly nk ucap hepi third month our relationship kat MUHAMMAD FIKRI BIN MAT TAMIN. satu2 nya lelaki dalam hidupku. terima kasih kerana sentiasa disisiku tak kira apa jua keadaan sekalipun. terima kasih krn sentiasa mengajar aku tentang kehidupan dan terima kasih krn sentiasa mengingatkan aku tentang jalan menuju keredhaan ALLAH. :)

hari ni 30 JUN 2012. our date is 25 JUN 2012. dah lepas 5 hari. ok lately saya tak berkesempatan nk update blog saya. masalah kesihatan yang sgt membimbangkan actually. dah nekad cuti sem ni nk wat gak pembendahan kalau doktor izinkan. insyaallah the place is hospital putrajaya. keadaan saya tak mengizinkan saya untuk lakukan byk perkara. yang saya mampu buat tahan segala kesakitan. kebetulan esok 1 JULAI 2012 first paper utk final exam sem 1. bila saket effect macam2. lagi2 emosi. terima kasih pada ALLAH kerana memberikan saya segala ketabahan dan kekuatan untuk meneruskan hidup. :)

even saya rasa saket sangat, saya bersyukur sbb ALLAH nk uji saya. saya terima dgn redha setiap ujian dan dugaan yang dtg tu. percayalah saya bukan saripah yang dulu. even org pandang buruk kat saya pon, saya dah tak amik port dah. as long as dorg x kacau saya depan2. :D
yupp. saya bukan penyabar orangnya. tapi syukur alhamdulilah, ALLAH dah bukak jalan untuk saya menuju jalan dia. percayalah ALLAH sentiasa ada dengan kita. ALLAH sentiasa bersama dgn kita. ALLAH sentiasa melihat kita. seribu kesakitan yang dtg, akan saya cuba lalui. 

sebenarnya saya nak minta maaf pada sesiapa yang pernah terasa dgn saya. pada sesiapa yang pernah berkecil hati dgn saya. ( keluarga saya, keluarga FIKRI, MUHAMMAD FIKRI, kawan2 dan sesiapa sahaja yang pnh marah pada saya). minta dimaafkan semua kesalahan samada yang nmpak ataupun x. minta dihalalkan apa yang slama ni saya terambil. dan minta diredhakan apa yang telah terjadi. yang buruk sentiasa dtg dr saya sendiri dan yang baik itu sesungguhnya dari ALLAH S.W.T.

cerita pagi ni. lately everyday awk kejutkan saya untuk subuh. terima kasih awk. :)
pagi ni saya mcg dgn emak ( makcik fatimah) :')
terima kasih atas doa2 makcik. terima kasih sebab sayang epah. epah sayang makcik jugak. alhamdulilah. saya dah ada dua mak skrg. moga ALLAH permudahkan setiap urusanmu wahai bondaku. :)

YA ALLAH kau berikanlah aku kesihatan yang baik untuk aku menempuh final exam yang akan mendatang.
kau kuatkan aku. tabahkan aku. berkati kehidupan ku didunia mahupun akhiratmu ya ALLAH. dan kau berkati jua kehidupannya. :)

**andai esok sudah tiada waktu buatku, ampunkan salah silapku. ~

No comments: