Monday 18 June 2012

miss u :)

rasa macam dah lama tak update blog ni. rindu sgt nk bercerita. tapi apakan daya masa tak mengizinkan. hari ni saya x gi kelas. hari ni saya demam. untuk pertama kalinye saya dapat demam seteruk ni. yeah!i'm too stress!pagi2 lagi syg saya dah kejutkn saya. kepala mmg saket sgt. 'blh x kalau ayg x gi kelas?' soklan saya pada dia. sungguh saya tak larat. saya tahu dia risaukan saya. bgn tdo pi klinik. UiTM mmg susah nk bg Mc dkt student. tapi bagi ubat byk lak. urmm. ingat saya nk makan ke ubat2 tu sume. jgn harap!huhu. 


actually nk share kegembiraan dan rasa bahagia ni dgn korg. :)

semalam ahad 17 jun 2012 syg saya jumpa family saya. tak expect pon dia nk turun jumpa mak saya masa mak saya dtg melawat saya kat puncak semalam. sbb saya dah ajak tapi dia jual mahal. segan katanya. agak sedih. mcm x sudi nk jmp mak saya sedangkan seluruh keluarga awak saya dah jmp. ptg tu after menyantap McD awk ckp nk turun. gembire sebenarnya tapi bercampur takot sbb abg saya yang garang tu ikot skali. tapi saya rasa dah sampai masanya mak saya perlu melihat dgn mata kepala dia sendiri betapa baiknya budak ni. selama ni bercerita je tapi tak pernah bersua. alhamdullilah. bahagia saya rasa tgk awk semalam. even jmp sekejap je dgn mak n abg2 saya. saya tahu awk cuak. hehe. tapi percayalah mereka terima awk seadanya sayang. impian dan harapan seorang ibu itu adalah untuk melihat kebahagiaan dan kegembiraan hidup setiap anak2nya. lebih2 lagi saya dan awak anak bongsu. mcm mana mak awk letak harapan dkt saya, mcm tu jgk mak saya. mereka hanya ingin yang terbaik untuk kita.

last week ialah minggu yg saya rasa paling byk bg cabaran pada saya. semua org busy termasuk awk. dgn test, quiz dan assignment yg tak penah putus. ok. sedih. tapi faham keadaan. saya nak minta maaf sbb kdg2 saya tak paham awak. awak cukup memahami saya.
awak cukup menjaga saya. betapa beruntungnya saya memiliki awk. awk. saya janji takkan ada yang lain selain awk. saya janji akan buat yang terbaik. saya janji saya akan ubah diri saya kearah yang lebih baik. bimbinglah saya. didiklah saya. doakan saya supaya terus menjadi tabah dan kuat untuk menempuh segala dugaan dan ujian yg diberikan oleh ALLAH S.W.T.



'aku mmg bukan yang terbaik utkmu,
tapi aku akan berusaha menjadi yang terbaik'.


sayang sayang abang. :')

No comments: