Sunday 5 August 2012

Ada masa kita perlu menangis agar kita tahu dUnia iNi bkn untuk ketawa
ada masa kita perlu ketawa agar kita tahu betapa bernilainya setitis airMata.
ada masa kita perlu ada seOrang Teman agar kita tidak kesunyian
dAn
ada masa kesunyian membuatkan kita takkan pernah lupe betapa bernilainye seseorang.

kesempurnaan tidak pernah nyata...

dan kenyataan tidak pernah sempurna








terima kasih buat si pemilik hati...
terima kasih menemani hari2ku.
terima kasih kerana menjagaku.
terima kasih untuk kegembiraan ini.
terima kasih untuk kasih sygmu.
terima kasih kerana masih mengingati segalanya,
dan..
terima kasih untuk semua kenangan cinta kita.

aku...
rindu pemilik suara itu.
rindu pemilik senyuman itu.
rindu pemilik mata itu.
rindu pemilik gurauan itu.
rindu pemilik pelukan itu.
dan
rindu pemilik genggaman ini.
rindu pemilik hati ini
aku rindukan kamu.

masa depanku, bersamamu.
keluargaku, keluargamu dan keluargamu, keluargaku.
tanggungjawabmu itu.
bimbinglah aku, didiklah aku, peliharalah aku, jagailah aku.


No comments: