Tuesday 14 August 2012

minggu terakhir ramadhan.

sedar tak sedar dah masok minggu terakhir ramadhan. tggl 4 hari je lg nk raye sebenarnya. huhu. bju raye dah ade. tp. x nk cte. haha. sedih!yg penting sedondon dgn beliau. pnt kot round KL sabtu lepas. ok. bulan ramadhan ni alhamdulillah dpt berbuke due kali dgn die yg tersayang. hepi sgt. first kitorg berbuke dgn amira dan kamal dkt pantai remis kuala selangor. jauhkn. x de keje. haha. suke tgk die mkn. senang hati dapat tgk die. jln2 dkt bazaar sebelum berbuke. first time saya dpt lakukn semua ni dgn yg tersayang.

mmg petang tu dgn die saat paling indah. first time jalan2 dkt pantai. first time untuk saya bersama yg tersyg. i smile. it really myself. sejak berape lame saya taktahu untuk tersenyum, petang tu die berjaya kembalikn ape yg hilang.

tak habis kat situ je. lepas buke kami gi tgk wayang. mmg best. cte hantu. haha. suke sgt takutkn org. dah rase nk bg cubitan siam dah mase tu. mmg terbaik cte tu. even seram, bg byk pengajaran tntg cinte sejati. tak sangke cikpah mengalirka airmata.  yeah. I pretend that everything is okay but it kills me inside. :')

mmg malam tu nk balik berat hati sgt. berat nk lepaskn die. tapi die janji nk shopping same2. shopping raye. and finally sabtu lepas kitorg pi shopping. even i'm late, itulah hari yg penuh kegembiraan lepas semua kejadian2 pelik yg berlaku. bersyukur sgt pada ALLAH sbb masih beri peluang untuk kami same2 baiki diri dan rase kebahagiaan ini.

dari BTS kami naik putra LRT ke SOGO pastu ke jalan TAR jalan kaki ooo. pusing2 dan akhirnye jmp gak baju. ok. saiz sy mmg sgt la pyh nk jmp. nasiblah awk sgt penyabar. same2 tlg carikn baju. dari pagi jalan2 smpai tgh hari. pastu kami pi Mid Valley. best!main bowling. ok. kamu menang. slalu kalahkan. sje bagi chance. haha. pastu tgk wayang. cite hantu gengster. yg ni lawak. fikri duk gelak2 saya blh lak tdo. haish. hampeh kan. mule2 awk kacau gak saya. duk cuit2 suruh bgn. lame2 awk biarkan je. thanx 4 the bahu. :')

after dah bosan2 jalan2 1 mid dgn kondisi kaki yg saket, ade niat lagi tu nk merayap. hehe. kami pi the mines plak. hari tu mmg train dtg tepat pada waktu nye. segale urusan last minute kitorg semuanya dipermudahkan. alhamdulillah. sampai mines jalan2 lagi. jalan2 sampai berbuke. best!mam KFC. second time kite bukan same kan. seronok. penuh gelak ketawa. seharian kite jalan. tahan lapar. nikmatnye. masyaALLAH tak terduga. dah lame saya rindukan awk. rindukan awk saya.

lepas berbuke jalan2 lagi. hee. yg ni best. jumpe kerusi urut. haha. kamu berurut kan. comel. :D


after dah puas beliau berurut, jalan lagi. haha. sungguh mmg x de keje. x de arah tujuan. tapi hepi dapat jalan2 seharian dgn kamu. guess what. kami cari cincin couple. ^_^
lame gak duk belek2. masing2 nk yg terbaik pny. hehe. akhirnye pilih yg simple je. :')


awak janji akan pakai sampai bile2. awk janji takkan tanggalkan. bahagian dalam cincin ni ade name. cincin saya "fikri <3 Epah". die pny " Epah <3 Fikri ". 4 tahun lagi. 4 tahun. :)

dari mines kitorg decide overnight kat TBS. thanx awk sbb 24hours with me. :')
malam tu. mgkn ALLAH je tahu ape yg ade dlm hati saya ni. saya taktahu knp saya perlu menangis. ye. saya rindukan awk yg dulu. saya rindukan diri saya yang dulu. saya rindukan senyuman saya. awk cukup terbaik. saya taktahu mcm mane hidup saya tanpa awk. sekejap awak takde. hilang arah hidup saya. sungguh saya sayang awk. hny awk yg paham segalanya. awk dah bagi yg terbaik untuk saya. 

thanx sbb makan puding karamel yg saya wat tu. mgkn tak sedap. tapi saya tgk awak mkn, harap2nye sedap la. hehe.first time wat. sbb awk request kan. hehe. pagi tu sahur same2. pengalaman dan kenangan pertama kite. ^_^

tak sabar nak beraye ke pahang. terima kasih bonda fatimah sbb jemput dtg umah. insyaallah raye pertama nnt epah sampai. terima kasih sbb sepanjang cuti ni rajin sgt kite main sms. epah syg makcik. :')
and welcome baby boy ILHAM KAUTHAR. tak sabar nk jumpe semuanya.


saya gembira dgn awk. saya bahagia bersama awak. terima kasih YA ALLAH. terima kasih FIKRI MAT TAMIN. :')







No comments: