Monday 27 August 2012

pahang. eh. mayam. ^_^

raya kali ni paling meriah. paling best. paling banyak kenangan. paling banyak cerita. banyak. banyak. banyak. haha. first raya kat rumah je. raya kedua. yeah!pahang. pahang la. jumpa dia. saya rindu awk!:')
terima kasih pada ibu beliau kerana menjempot saya dtg kerumah. dua hari sebelum hari dah dapat tiket. see, tak sabarnya saya. pagi tu pagi2 lagi dah semangat nak jalan jauh. jauh ke?2jam je kot. hehe. tiket pukul 9.30 pagi. so, mmg kne gerak awal la. kang kene tinggal kang. pagi2 tu jugak beliau dah mcg. ok. sepanjang pejalanan mmg tdo jela. tapi tdo saya terganggu sbb jalan dia berliku2. kalau si fikri ni suke la dia. boleh main corner katenya. pakcik bus tu plak bawak laju. haishh

ok. saya sampai dulu dekat temerloh. mane awak?huhu. tunggu punya tunggu, mak awak yang muncul dulu dengan kaklong awak. seronoknye. eh. kene pelok. kene ciom. dah agak dah. hehe. rindunye kat mak awak. lame dah tak jumpa. saya cari awak la. muncul jugak. terima kasih bawakkan beg saya. now, kita otw pi lanchang pulak. umah pakcik awak kan. naik kete dgn fana. ok. lagi la rindu dkt budak comel tu. jap2. knp pahang ni besar sgt? nk ke satu tempat berjam2. huhu. takpe la. as long as awak ade dalam kete dgn saya. eh. sebelah saya la. hehe. atok, lame saya tak jumpa awak. knp makin kembang ni?haha. lame ke?rasenye seminggu je kot tak jumpa. takpe la. hepi tgk perot kamu tu. 

kita sampai lanchang mmg time tu time lunch. jumpa sedara awak yang saya tak pernah jumpa. ok. mak awak cakap minang dgn atok awak. mmg saya tak paham la sbb saya jawa. haha. sape saya?eh. saya la apit punya tuut. hehe. seronok knl dgn mereka ni. lagi2 dgn abg ipar awk yg mmg suke mengusik. tak usik tak sah. nasib la gelak tu mmg hobi saya. hehe. mase utk pulang. skrg kita kerumah fikri mat tamin k. tak sabar saya nk jejakkan kaki ke felda mayam. first time wey. haha. sepanjang jalan balik mmg tgk aksi paksu membuli anak2 buahnya. dah penat mari lah kita same2 mentidurkan diri. haha

welcome to FELDA MAYAM!

perkataan pertama makcik fatimah. "inilah rumah fikri mat tamin." :')
saya rasa suasana kampung kat cni. damai je. ^_^

ilham kauthar!tu yg sy nk tgk sgt sebenarnya. hehe. baby boy. comel! tapi paksu dia tak comel k. :D

tgk. rock x dia tidur. haha. comel.
anak saya nanti nk comel camni jgk tau fikri. :D

malam tu lepas makan fikri mengajak saya memulakan perang. haha. yg ni mmg ditunggu. kat selangor nak main mercun dgn sape. takde geng. sedih. haha. kebetulan ade azim dgn faris. meriah!tapi style dorg ni main mercun baling dekat2. fikri la sifu nye. yang kami ni. kami tu maksodnya saya dan anak2 buah beliau jerit2 je. haha. pekak telinga. meriah sungguh. esok tak sabar nak jmpa kak mai. dgn mat usop. haha. 

nmpak x disitu kerja mereka. :D

nak tahu tak duduk kat cni boleh menambahkan berat badan. kalau kat rumah makan sehari sekali. kat cni mmg cukup lengkap. pagi, tengah hari, malam. belum lagi kalau makcik suruh makan kuih2 raye dia. mak dia sgtla caring nya. baik sgt. mmg beruntung dapat kenal mak dia. bukan mak je. satu family. pada saya, family dia mmg perfect. tak pnh ada orang bagi layanan sebaik ni. alhamdulilah. :')

saya dah siap. jom gi beraye. hehe. rumah kak mai dgn mat usop. ade satu rumah lagi fikri bawak. name budak tu soleha. alahaii. comel. lembut je orangnya. adik angkat dia katanya. mmg baik sgt soleha tu. ya ALLAH. siap pelok ciom saya lagi. kalau mcm ni adik awk, mmg sejuk hati. alhamdulilah. gembira dapat knl adik ni. bukan semua orang dpt terima kita. syg nya takde pic dgn dia. takpe nnt tahun dpn kita jmp lagi. insyaallah. kdg2 kita menilai seseorang sebelum kite mengenali dia. sepatutnya knl dulu baru nilai. 

ok. ni kat umah mat usop. :)

wee. ni kami. kualiti camera yg tuut. :D

cuti sem + hari raya terbaik that i ever had. :')
5hari kat mayam dah rasa taknak balik.
mase untuk kembali pulang. terima kasih makcik, kakak2, abg2 sume.
terima kasih terima saya seadanya.
mcm biasa la kan. kne pelok, kne ciom dulu. 
mat apit jgn jeles. hehe
dear FIKRI MAT TAMIN, ku pohon sepuluh jari mohon maaf daripadamu.
hari ni genap hubungan kita yg ke 5bulan dan 2hari.
terima kasih menjadi yg terbaik. maafkan segala salah silapku.
semester depan harap kita same2 blh buat yang terbaik.
terima kasih krn bertahan dan terima kasih krn menyayangiku, menerima apa adanya aku dan terima kasih untuk segalanya.
yg baik dtg daripada ALLAH. yg buruk tu khilaf saya sendiri.

saya sayang dia. :')







No comments: