Thursday, 30 August 2012

rindu :(

cuti berbaki bape hari je lagi. lepas ni sume kembali ke sarang. sarang. UiTM la. puncak alam. haha. tak lame je lagi. tggl next week je. yess!hahaha. serius rindu OmB11A. semester 2 dah kan. sume orang duduk rumah sewa. tapi saya tak leh. bila masanya nak berdikari kalau camni. urm. korang2, nnt nk tumpang lepak kat rumah sewa korang tau. terutamanya rumah kau joy. :D

sebenarnya dah bosan dah cuti. duduk rumah je. kekadang sakit hati dgn diri sendiri sbb kejap sehat kejap tak. sabar jela. ok. nak naik sem baru. harap sumenye ok2 je. dan tentunya nak lebih baik dari sem lepas. harap sangat. siti solehah, faiza, ann, tikah, azza, botak, hazyq, aiman dan sume kwn2 lain, tak sabar nak teruskan perjuangan dgn korg. Fikri jugak. :))

alhamdulillah. even bosan2 pon tetap bersyukur sbb ade yg setia menemani. hehe. hari ni 5bulan 5hari. sepanjang tempoh tu belum ade sehari pon yg saya bersendirian. hari2 ditemani oleh dia. bersyukur masih diberi kesempatan utk terus bersama dan rase kebahagiaan ni dgn dia. 

setiap pagi hari dia yg mulakan hari saya. first mcg from him. everyday. :)
dan dia juga yg akan menamatkan hari kami dgn mcg terakhir. begitulah setiap hari kami. kalau good stalker pon dia jgk. hehe. pokoknye, hari2 saya ada dia. sebenarnya ujian yg dtg tu menguatkan lagi kami. kalau saya sorang, belum tentu saya mampu nak hadapi sume ni. dan saya bersyukur sgt masih mampu tetapkan hati hanya pada dia. cukup hanya dia. even masing2 ada kekurangan, tak jejas apa2 sbb dari kekurangan tu dtg nya kesempurnaan. 

tak sabar tunggu awak balik sini. tak sabar tunggu SEPTEMBER muncul. hehe. sekarang i feel more better. alhamdulillah. semoga berterusan begini. betul. sesungguhnya berkat sabar itu banyak hikmah yg ALLAH nak tunjuk. terima kasih awk sbb jadi sebab saya tersenyum setiap hari. awak melengkapkan hari saya. dimana2 pon, awak tetap ada dalam hati saya. saya sayang rindu awak. :')


miss moment ni. :')

faiza, solehati. 

a part of me. :')
Muhammad Fikri.

There's a part of me that wishes all my dreams would come true and another part that prays i'll wake up one morning and be over you.



No comments: