Monday, 10 September 2012

i smile because of u dear. :')

alhamdulilah. even ianya terjadi dgn sangat perlahan, saya tetap bersyukur YA ALLAH. bersyukur kerana masih ada lagi ruang dan peluang utk kami kembali merasa bahagia ini. alhamdulilah. syukur sgt. :')

permulaan sabar adalah pahit tetapi manis akhirnya.

masih KAU tetapkan hatiku padanya yg satu. masih KAU tetapkn perasaan ini hny utknya. 

hari ni saya tengok senyuman awak. rindunya saya pada senyuman tu. tak lekang mata mencuri pandang. :)
semakin matang wajahmu sayang. walaupun baru tak jmp beberapa minggu. mencari semua keperluanmu. esok bermula lah perjalanan kita bergelar pelajar kembali. dibawah satu bumbung yang sama. segalanya sama. dan insyaallah pengakhirannya juga sama. ALLAH tak jadikan semua ini tanpa sebab. sesungguhnya aturan serta perancangannya adalah yang terbaik. saat hati menjadi lemah, KAU kuatkan aku kembali. semoga disetiap jatuh bangunku, aku tetap tabah. 

tanpa DIA, dan semua yang ada dibelakangku, takkan mampu aku bertahan selama ini YA ALLAH.
masih bermain lagi dimindaku setiap pesanmu wahai kakakku sayang kak bie. :))

"jgn la mcm ni syg. jgn mudah give up. org ske je lau kita give up..akak x suke la mcm ni..ni bkn adk akak yg dlu.lau slama ni adik leh bertahan.nape x skan.adik jgn give up tau..akak ad ngan adek.."

walaupun perkenalan kita singkat, tapi kakak sgt memahamiku. dan seorang lagi yang paling ku sayangi kak mai. sentiasa ada untukku siang dan malam tak kira waktu. alhamdulillah. setelah kau berikan dia, kau dtgkan pula kepadaku kedua mereka ini. terima kasih. :')

thanx my dear. hari ni saya puas bersama awak. puas dgn gurauan awak, senyuman awak, keletah awak, bahagia apabila kita berdua tersenyum bersama. alhamdulilah, awak masih bersama saya. dugaanmu sungguh takku tahu akan besarnya hikmah itu. teringat pesananmu saat hubungan kita mencecah 5bulan, " thanx sbb sggp layan kerenah saya. " setiap hariku mmg ku nantikanmu. 


dah lama nak makan. baru dapat ya. :)

baru perasan. warna yg sama dan tgn yang sama. ^_^

tamak!
amek org pny.
sharing is loving. :D

^_^


terima kasih FIKRI.. saat kau tersenyum, saat itu ku memberi. dan aku punya kamu. really WISH YOU WERE HERE. thanx dear. i remember all those crazy thing u did for me. 
soalan terakhirku padamu,

 "kalau saya takde sehari dalam hidup awak, ape yg berlaku?" 
terima kasih awak untuk jawapan itu. 
sejujurnya tanpamu juga saya tercari2. :')
dan katamu, "sampai masanya nanti. "
saya tunggu !

syukur padamu YA ALLAH.
Alhamdulilah.

:: selamat berkuliah sayang. selamat menjadi guruku kembali dan semoga ALLAH permudahkan setiap urusanmu dunia akhirat. ::

No comments: