Monday 24 September 2012

six month already :)

dear Muhammad Fikri,

                       this for u. :')
selamat ulangtahun yg ke-6bulan. even baru 6 bulan, thanx 4 make my day, my life complete.
genap seminggu tak jumpa kamu. genap seminggu rindukan kamu. kamu tetap kat dalam hati saya. 
terima kasih kerana kita masih lagi bersama, bertahan dan saling menyayang walaupun ujian dan dugaan tak pernah putus.
ye..
ALLAH menguji kita.
terima kasih menjadi kekuatan buatku.
terima kasih sbb make my september wish come true. thanx sgt2 untuk kek secret recipe tu.
terkejut dan sangat terharu.
thanx fikri dan kawan2 semua.
saya takkan lupe hari bersejarah dalam hidup saya.
banyak yang awak dah lakukan untuk saya.
terime kasih jgk sbb dtg mlm tu dekat hospital.
skrg tak sabar nak sehat. nak pegi kuliah. nak same2 dgn awak.
awak..
insyaallah. janji kita nk graduate same2 akan termakbul even awak lg pndai drpd saya. hehe
insyaallah juga harapan dan doa mak awak, mak saya, akan saya igt. 
semoga ALLAH sentiasa bersama kita, tabahkan, teguhkan hati kita supaya jodoh kita berpanjangan.

masih ingatkah lagi lagu pertama yang awak berikan pada saya?saya tak pernah lupa. :')

Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahagia

dan

I can be tough, I can be strong but with u
i really wish u were here


alhamdulilah.
kite masih seperti dulu.
setiap pagiku masih kamu yg menjadi alasan untukku tersenyum.
dan setiap malamku masih kamu juga yg menjadi alasan untukku bgn disetiap hariku.
tak pernah sehari kite tak berhubung.
andai salah sorg hilang, pasti akan tercari2 kan.
ingat lagi pasal blog ni.
yupp.
ni mmg untuk kenangan2 manis kita aje.
sekarang saya betul2 teringat semua pesanan ibu kamu masa dia call minggu lepas lepas tahu saya accident.
ALLAH bagi kamu dan Fikri ujian sama adil.
ya ALLAH..
betul cakap mak kamu. :')
walaupun kita tak nampak semua tu.
alhamdulillah.
saya dah ada dua mak sekarang.  

awak, saya sayang awak. :')
kasih ibu sampai ke syurga.
insyaallah kasihmu juga wahai bakal imamku akan turut kubawa sampai ke syurga yang abadi.
aminnn

The past isn't all about mistakes and regrets, It's about the lessons learned to make you a better and stronger person. 

terima kasih Muhammad Fikri Bin Mat Tamin :)



No comments: