Friday 2 November 2012

miss all the thing :')

ALLAH  tak bagi apa yang kita nak, tapi DIA bagi apa yang kita perlu.
ALLAHUAKHBAR.
syukur alhamdulillah.
DIA kurniakan keluarga yang cukup menyayangiku.
bonda2 yang agung kasihnya.
puan Rafeah dan Fatimah.
kasihmu paling tertinggi.

sesungguhnya aku merindu keduanya.

Alhamdulillah.
dikurniakan juga sahabat yang sebenar2 sahabat.
semoga till jannah persahabatan kita semua.


adanya mereka bukan saat aku mampu berdiri teguh tetapi saat aku sedang jatuh.
saat aku perlukan huluran tangan, hanya mereka yg sedia memberi huluran untukku berpaut.
ibuku yg seumur hidupku memberi kasihnya yg tidak terhingga begitu juga ibu fatimah yg tak putus2 memberikan doanya.
walaupun jarang bersua muka tetapi kerapnya ibu menelefonku, menghantar khidmat pesanan ringkas tanpa jemu. besarnya pengorbananmu.
jarak itu tidak sekali menjadi halangan buatmu ibuku.
ibu fatimah memberikan kasihnya sama seperti ibuku sendiri.
saat ku memerlukan kekuatan, mereka inilah yg tak pernah jemu membantuku.
tidakku lupakan juga pada kawan2 yg lain.
dan juga DIA.
aku berikan sepenuhnya kasih sayangku pada kalian semua selagi bernafasku didunia.
jasa2 kalian hanya ALLAH yg mampu membalasnya.
kasih ibu aku bawa sampai ke syurga.
sesungguhnya yg kekal abadi tetaplah disana. :')


No comments: