Tuesday 8 January 2013

rase tak best. :(

entry kali ni bukan pasal love story aku tapi pasal diri aku. masalah aku sendiri. huhu. entahlah. bukan aku tak pernah rase macam ni. tapi since malam tadi aku rase tak best je. aku pejam mate aku nampak time aku accident aritu. aku penah cakap yang aku macam trauma je sejak accident aritu. tapi oleh sbb aku ni brutal, kadang2 ade gak aku merempit. tapi dekat2 jela. new year aritu pon aku gagahkan gak naik genting tapi tu pon sebab fikri ade kat sebelah. so far aku tak penah lagi drive sorg2. ni rabu ni ade final exam titas. jadi masalah gak. kalau tak sebab fatin tu sebuk suruh aku blaaa, aku mesti kat umah sewa lagi. ni skrg kat umah damansara. exam pagi. kalau ptg blh gak aku naek bus even b'jam pon sempat smpai nk amek exam kalau aku gerak pas subuh pon naek bus. aku tak tau nak ckp camne kat akak aku. nak suruh laki dye anta. alamat masuk keje lambat lagi la laki dye nnt. dahla akak pon skrg kene bawak iman gi klinik setiap pagi. dengan nak anta aku lagi. tak tau nk ckp camne dah. mmg keyakinan dah takde langsung dlm diri aku sejak 17 september 2012. aku pkir final je skrg. macam mane utk taknak menyusahkan org lain? lepas mcm2 jadi, aku try nk bangun semule. even sume nmpak mcm dah berade dihujung, aku tetap nk berjuang lagi. at least aku dah berusaha. aku harap ALLAH permudahkan urusan aku untuk 4paper lagi. kuatkan aku nk lalui hari2 yg mendatang ni. berilah petunjuk untuk setiap dugaan yg aku hadapi ni ya ALLAH. sometimes nk sgt putus asa dan berhenti smpai takat ni je. tapi byk jasa dan budi yg perlu aku balas. aku pikul impian dan harapan orang lain jugak. takde sape faham aku skrg. airmata, jangan terus mengalir. aku dah penat. :'(

No comments: